» I see your true colours shining through

Som sagt är det mycket nu. Mycket mycket nu!
Nästa vecka har vi två inlämningar, sp-glosor och två samhällsprov :( Veckan efter det matteprov igen och sp-glosor, sen vet jag inte men jag vet att vi har eng-prov dagen innan vi slutar! Varför kan inte lärarna sprida ut skiten över terminen i stället och inte lassa upp allt veckorna innan jul?
Men jag ska kämpa sista veckorna! Ska bli äckligt skönt med lov efter det! ;)

Idag har jag såklart varit i skolan dårå, men den var rätt OK ändå. Snabbade mig förbi stallet på 25 min innan jag tåg spårisen in till Friskis och tränade på medelpasset vid halv sex med I :) Gillar verkligen det där passet! Synd bara att det ligger på just fredagar... Men vi hade kul i alla fall! :)

Under veckan har jag i princip pluggat matte, varit i stallet och haft matteprov. Tyckte provet kändes rätt bra men sen sa H och E att de räknat superannorlunda emot mig så det är väl bara att tacka och ta emot felen antar jag. För om de har gjort på ett sätt som inte jag har så är det definitift jag som inte gjort rätt :( Men tror det räcker till VG i alla fall...



Igår red E och jag ut i snön med våra fina hestar och hade en urfin tur! :) Inget allvarligt bus (vilket i och för sig aldrig är fel) eller hets så det va chill att bara skritta runt i snön och prata om allt och inget. Dessutom var skogen så himla fin med gatlyktorna och all snö :) Älskar verkligen att rida ut i snön <3:) Mina nya supervinterboots gjorde dessutom sitt jobb :D

Nu ska jag äta lasagne och sen plugga heeeeela kvällen, förutom när det är Cirkus Möller, KUL! -.-

Hade!

Kram Amanda

Förresten kom mitt schabrak och ullsulorna idag, hoppas det passar! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback