» Here you're asking all around, if I'm anywhere to find

Nu är jag äntligen klar med NA-inlämningen! :):):) Så jäkla gött! Tror att den blev helt okej, men det får jag ju se när betyget kommer...
Måste bara säga att det är fy fasen så tråkigt att sitta och plugga på fredag-lördag kvällar! Men engelska kan jag inte göra eftersom jag inte har Word-07 hemma dumt nog och samhällen tänker jag unna mig att börja med i morrn. 

Idag började dagen tidigt med att vara hos Freja vid 08. Red ut och busade i snön och hade det bara kul! :) Kan ju inte rida seriöst jämt liksom ;)
Sen stress till US-möte (mitt första som ordförande iiih! ¨)) Och tycker det gick bra, planerade en massa roliga aktiviteter och typ allt hade vi koll på. Hann ju inte vara med hela eftersom familjen drog till julmarkanad i Vadstena Slott. Blev dock en besvikelse eftersom den var så liten :( Men köpte en lite tomte och lite julgodis i alla fall.
Ganska knäppt egentligen att jag hatar historia i skolan för jag tycker att det är ascoolt att vara på typ gammla slott och sånt o verkligheten... Om historia vore praktiskt i skolan också skulle det äga! ;)

Nu ska jag se på Globen Horseshow, vill vara dääääääääär! :'O :'O :'O

Hade!

Kram Amanda


Ge mig vääääärmeeeee!


» Mary

men amandis! du vet väl att du kan spara word filer i andra format, även fast du skriver i -07 varianten? du kan spara det så att du kan öppna det i alla wordprogram :)

2010-12-02 // 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback