» HEJA on tour

Höstlov och det är så skönt vill jag lova ! :) Slippa allt va skola och läxor innebär!
Jobbet började förresten idag för den delen. Japp, jobbar bort det här lovet också, det är så sant! Nej så ska jag inte vara. 2 och 1/2 dag är inte så farligt och det är ju superbra med pengar i plånboken! Speciellt eftersom HEJA drar till Ullared i morrn! :D
Har rensat plånboken på allt onödigt tjafs, fixat matsäck, tagit beställningar, och gjort en superfin inköpslista hihi ;) Ska bli sååå kul och jag är så galet taggad. Har typ varit det i över en vecka! x)


Hoppas vi träffar alla tvkändisar bland allt folk, ska tydligen va typ bombat på höstlovet. Bra tajming! ;)

Höstlov är bra grejjer, man hinner rätt mycket roligt :) Sugigt bara att jag bara har ynka 2 sovmornar på hela lovet, men så blir det när man vill för mycket!

Nu ska jag fixa det sista och sen sova ^^

Hade!

Kram Amanda

Du måste läsa inlägget under detta! Det skulle legat överst men eftersom datorn har damp så ville den inte som jag ville, som om det vore ovanligt -.- men i alla fall, läs! ↓ :) 



ha det så kul! :)

2010-11-02 // 08:54:28

En dag för sent! Jag var ju där idag :D Haha! Såg inga kameror dock :( Hoppas du hittar massa fint! Kram :)<3

2010-11-02 // 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback