» Happy Halloween...

... Eller nåt i den stilen ;) Det är väl typ "svenska halloween" idag va, eller allahelgona kanske det heter, samma skit hehe! Därför fick i alla fall lördagsfikat bli halloweencupkaces! :D












Fula exemplar men de fina åts upp i stallet^^

Hade det awsome med T igår! Käkade Ben and Jerrys, massa chips, drack pepsi, svullade spicy hot och så på skräckis! Nightmare on elm street bidde det och trot eller ej men jag klarade faktiskt av att se den *stolt*. T hade ju ett övertag eftersom hon redan sett den en gång, men ändå så vägrar hon berätta vad som ska hända när jag inte vet om jag törs kolla eller inte, sånt OGILLAS hörrudu! ;) Slapp mardrömmar i alla fall haha :)

Idag har det varit stall heeela dagen. Hoppade först fina Noak på morgonen. Tror fasen aldrig jag hoppat högre än idag, högst av alla i gruppen till och med: 75-80 cm! Alltså shiiit! ;) Trodde typ jag skulle dö!
Nae, men det var att rida Noak som jag var ute efter eller vad jag ska säga så jag är nöjd ändå :) <3

Red Zätabäta idag också. E och jag galopperade över sjukhus tre gånger och skrittade sen rätt länge eftersom vissa små hestar inte kan sluta springa ens när de knappt kan andas. Men gud så galet mysigt det var ^^
I morrn blir det en förhoppningsvis (haha) lika bra hoppträning för vår del efter en eeefteeerlääängtaaad sovmorgon till typ tio, mums!

Ska nog färga mammas hår senare :S Kan ju trösta mig med att det inte är mitt fel om det blir fult, hon har ju valt färgen ;)

Hade!

Kram Amanda

Sammanfattning:
 

Löööv it! :)                             Hate it! ;)

 
♥                                            ♥



hehehe vad bra att du slapp mardrömmar, det gjorde jag med faktiskt! :D <3

2010-11-07 // 12:08:05

SV: haha gu så bra då! :) <3

2010-11-08 // 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback