» Everybody want's a thrill

Guuud så ägd jag blev igår! HEJA skulle ut och äta, det visste jag. Och sen skulle vi sova över hemma hos E, det visste jag också. Och att E skulle klippa sig innan vi gick och åt.
Grejen var bara att E inte alls skulle klippa sig... I stället gick vi till Face och där fick jag värsta chocken! Min födelsedagspresent från dem var att jag fick en sminkning + produkter därifrån :D Herregud alltså, kände inte igen mig själv efteråt, men fint bidde det! :) Astrist att tvätta bort det på kvällen sen bara :(
Åt sen supergod mat på Fräcka på Skvallertorget och hade det gött!


Resultatet syns ju inte så mkt, men det var kanonfint i verkligheten! (y) :)

Idag var det DMträning som gick bra! Enligt mig i alla fall haha ;) Lite strul först men det löste sig sen tror jag... För den delen hatar jag Åtvid, så jäkla struliga ju! Men nu verkar ju det som om betalningar och lag också ordnar sig, så DM kanske inte blir så dumt i alla fall :)
Efter träningen vet jag inte vad jag gjorde riktigt... Flöt omkring och pysslade, och satt sen och hade djupa samtal i köket. Av alla platser liksom ;) men ändå :)

För ovanlighetens skull är jag hemma såhär dags på dagen, det händer inte ofta vill jag lova! Ska väl passa på att göra massa nyttiga saker som jag inte hinner annars; typ röja fram mitt rum som är begravt i saker, bädda sängen, sätta upp min och Zätas KMrosett på väggen, spela gitarr :), duscha och komma på nåt himla lördagsfika. Duscha brukar jag i och för sig hinna med ganska ofta, typ var fjärde dag eller nåt i alla fall. Haha neee då skoja bara så ofräsch är nog ingen. Hoppas jag! ;)
Allt detta ska dessutom hinnas med innan jag träffar T ikväll hehe lycka till med det Amanda! Ska försöka se på skräckfilm, lycka till med det också ;)

NU! ska jag börja! Duschen here I come

Hade!

Kram Amanda

"Well if that's love it comes to much a high a cost
You made me cry and feel so lost"

-
Vackert


» Mary

Sminkningen blev ju skitfin!!! Lite ovant att se dig i smink bara :)

2010-11-05 // 15:36:37

sötamanda! ;)

2010-11-05 // 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback