» Break the roof, we're coming through

Hallojjsan! :)

Turen till Citygross idag blev inte så bra i alla fall eftersom de inte hade ett enda schabrak i strl full :( Eller jo, men det var blått och jag vill ju ha ett brunt! Men i strl ponny fanns det minsann typ fem olika bruna...
Köpte dock lite körsbärstomater och det är ju sååå gott :)<3

Idag har jag som vanligt varit i stallet och eftersom det är lördag blev det lördagsfika, denna gång av E. Bjöd på vitt chokladmousse och hallon vilket var smarrigt!Trodde inte jag gillade vitt chokladmousse längre men där hade jag fel ;)

Nu ska jag snart dra iväg på funktionärsfest i stallet! :)

Hade!

Kram Amanda


En lovad bild på chokladdekorationerna på brors tårta. Ser mycket rörigt,
ut men de var finare en och en :)

Den som gapar efter mycket... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback