» Why don't we do it again, and again?

Sitter i mitt rum med två stycken pigga och glada marsvin. Det ena kryper runt under en fleecefilt jag lagt ut på golvet och det andra kryper runt ovanpå och letar nyfiket efter sin kompis, så himla söta :) Tror inte att det finns något som de gillar mer än den där filten.
Idag har jag bara varit hemma och eftermiddagen/kvällen är tillägnad ämnet "fixa".
Har gjort ett städschema för marsvinsburen eftersom jag är trött på att min kära bror oftast skiter i att städa när det är hans tur, vilket gör att det är grymt skitigt dagen efter.
Bakat typ 50 bullar eftersom jag fick ett infall i skolan förut. Blev en del med kanel och en del med vanilj, kunde som vanligt inte välja ^^ De typ sista tio fick därför en blandning på prov. Får se någon gång i framtidem hur det blev...
Nu är tanken att jag ska städa min garderob och umgås lite med J och H, att allt vi gör alltid ska ta sådan tid kan jag inte förstå, så ovanligt :>

Måste bara säga en sak, börjar känna mig lite stressad på Mr. X fronten, typ bara två och en halv vecka kvar till sommarlovet ju, men tror att jag har en plan...

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback