» Never let a thought fade away

Vet inte riktigt vad jag vill säga i detta inlägg egentligen... Kanske helt enkelt inte har något vettigt att berätta. Men känner ändå för att skriva lite.

Idag hjälpte jag J när hon red lilla Tamaran. Tränade byten över typ cavaletti/minihinder och till slut lyckades vi. Allt blir så underbart bra när J koncentrerar sig och verkligen är noga, så kul! ¨)
Ärligt talat är det väldigt roligt att hjälpa mina kära vänner när de rider, blir också väldigt glad när de frågar om min hjälp. Sen vet jag ju inte i och för sig vad de tycker om hjälpen egentligen, men själv tycker jag att det känns munchas bra när jag föreslår en övning som sedan visar resultat. Har funderat på om det är något att satsa på i framtiden, men får se lite hur det blir med den saken. I så fall efter en ordentlig grundutbildning, men det är definitivt inte uteslutet!
Men dock finns det en konkurrent: Friidrott.
Hade friidrott;häck på jympan idag, vilket var extremt uppskattat från mitt håll.
Hade ett hyfsat flyt under lektionen och uppenbarligen tyckte 'ledaren' det också, hon kom fram och frågade om jag hade tränat friidrott tidigare men självklart var svaret nej. - Fundera på det, fick jag som svar tillsammans med ett uppskattande leende. Inget jag tänker göra dock men lite uppskattning är ju aldrig fel x)
Men om det fortsätter såhär kommer jag behöva bli multisportare, har typ blivit tillfrågat värvning i både:
•Friidrott
•Basket
•Rugby
Och sen ridningen på det. Ah det blir fullt upp asså ;)


Nästa Kallur? Skulle inte tro det!  xD

Hade!

Kram Amanda


Go for it kallur!

2010-05-03 // 21:20:08

skitkul med beröm ju! :D

2010-05-04 // 16:46:32

sv: Hahaha, mamman bara slutar äta och kollar ner på ungen hahahaa ^^

2010-05-04 // 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback