» Rise your hands up to the sky above

Idag har jag haft en riktig stekardag! Har hållit till ute på terassen i stallet och smörjt järnet, hann med allting utom mitt eget hoppträns, men pojkarnas personliga saker är ju faktiskt viktigare så de gick före. Men i alla fall, stek stod på schemat, och det var precis vad jag gjorde. Och x antal timmar i shorts och linne gav resultat-linjer :) Men då snackar vi i och för sig inte snygga brun-linjer, utan skrikiga röd-linjer.
Lyckades nämligen få mig en vacker tomatröd nyans på överarmar, axlar, skuldror och bröstkorg. Detta matchas av ett par kritvita linnes+Bhbandslinjer som går över axlarna, so beautiful! Men ska jag vara ärlig så gör det inte ett skit, det röda blir snart brunt (mycket nice inför skolavslutningen) och tills dess kan man döljat med en ourringad tröja :) Och går det inte bort får jag väl lita på att mamma har rätt när hon säger att rött är en snygg färg på mig... ^^

Hopptränade för Cissi idag tillsammans med Maria och Vida efter att jag smörjt klart och promenerat med Ragnar när J red Tamara, gud så underbart det är, tills man hittar fler ormar.
Hade lite nerver efter senaste fiaskot på Norf, och med all rätt, träningen började med samma sorts fina tvärvändningar. Men ju längre vi höll på och ju högre det blev desto bättre gick det. och sista rundan kändes kanoners.  Så jäkla skönt! :D

LC lokal hemma...

Däremot gick det inte lika bra när jag hoppa lilla Månsen igår i mammas grupp. Jättesöt var han men vi failade totalt. Om jag säger att jag var sååååå grymmt nära att åka av så fattar du nog, men kul vare ¨)

Horseshow var också nice igår. Till min stora glädje såg vi dressyren, och vilka hästar alltså! Yummy, ge mig! ;)
Lite shoppat blev det också, två stycken flugpannband som invigdes av de nya ägarna idag (de blev nog nöjda :P)och en liten morsdagspresent. Vem hade trott att det fanns sånt på Horseshow?
Kan ju säga att kvällen med T blev som vanligt igår, mycket kanon! Såg på ESC trots att Sverige inte var med och var typ ute och barnslade oss. Men äre kul att klättra i träd, leka land & rike och köra Haren så är det. Det kan helt enkelt inte hjälpas :>

Mycket långt inlägg idag, men har man gjort mycket så har man ")

Avslutar med ett: Grattis på Mors-dag alla mamma! <3

Hade!

Kram Amanda



tack för sällskapet idag du :)

2010-05-30 // 20:50:01

Detsamma!¨)

2010-06-01 // 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback