» Opened the wrapping like a child at christmas

Wiiie! Nu har jag äntligen fått mina springtights och en funktionströja som jag väntat på i typ tre veckor :)
Pappas fotbollsvänner gick ihop och gjorde en massbeställning från en asabra hemsida, länk: www.sportsdirect.com, som har typ allt i tränings och klädväg mellan himmel och jord och en massa mer. Dessutom är det lite som ett ÖB fast på internet, det är alltså oftast billigare där än i de riktiga butikerna, och det är ju inte fel ;)
Är i alla fall dönöjd, speciellt med tightsen, satt som gjutna och var snyggare än vad jag trodde de var när jag såg dem på bild ¨)
Ett ytligt plus är att de matchar mina nya springskor kanon. De har jag förresten invigit nu, kändes kanon det med ^^

Kommer att vara typ Nike's sponsor när jag springer runt såhär ;)


Idag har jag annars varit ute och njutit i det underbara regnet. Red först Zätus på fältet tillsammans med H och Pepsi+J som fotograf. Mycket mysigt att försöka rida dressyr i ösregn, men antar att det gick okej ändå.
Sen knatade jag och H med J när hon skrittade Tamaran igen. Hade typ planeringsmöte så vi slog ju två flugor i en smäll där, så smart av oss :>

I morrn blire först stallet och skötarmöte plus lördagsfika. Denna gång äre Maria som står fört, får väl se vad hon kan hitta på... ;P
Sen är tanken att jag H & J ska åka till Horseshow, kanonkul! Fem av fem toasters .
På kvällen sen ska jag passa min bror och se på ESC ( Heja Cypern!) med T, samma betyg där :D

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback