» On the other side of an opinion

Jag är så äckligt besviken. Meningen var ju att jag och Zäta skulle debutera L:C idag, och vilken debut det blev sen.
Hoppar ettan, stannar två gånger på tvåan, stannar en gång på trean, uteslutna. Fy farao asså. Har aldrig tidigare vägrat ut mig med Zäta och så inträffar det just idag, känns bara skit.
Men han var konstig hela dagen idag. Jag menar, han är ju inte den som vägrar i vanliga fall, men idag bara small och small det, säkert tio gånger på första framhoppningen och då är det ingen överdrift. Men i första nittiorundan gick han som en klocka och då glömmde jag bort alla stopp, fick dock ett pet då men vad gör det? Sen började allt om på andra framhopp men hade ändå en ganska bra känsla när jag skulle in på banan, men varför ska något gå bra bara för att det känns bra?

Så ah, min efterlängtade debut gick åt helvete rent ut sagt, men jag antar att det bara är att ta smällen och gå vidare, trots att det är mycket svårare i verkliga livet än vad det låter...

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback