» It's written on the wind

Ännu en gång har jag och min prickiga hest failat totalt, lyckades bli uteslutna idag också. KUL.
Det känns bara så hopplöst. Har en förmåga som gör att hästarna går riktigt bra på framridningen men sen skiter sig alltid något på banan, typ som en förbannelse eller nåt.
Idag till exempel: Gick asbra med värsta suget fram tills att vi klev över staketet runt banan. Sen sa allt bara pang bom och så var allt okoncentrerade till max. Lyckades genomföra ett resterande ryckigt travprogramm och ett galopprogramm som bestod av arton miljoner sparkar.
Känns så jobbigt när man har en så bra känsla och så går allt åt skogen. men antar att jag får vänja mig, ser ju ut som om det kommer fortsätta såhär.
Men mitt i all skit hittade jag två stycken sjuor på protokollet, vilket i och för sig var kul, men då känns det så tvetydigt. Ena stunden är jag besviken för att vi blev uteslutna, och i nästa nöjd för att vi fick två sjuor. Vet liksom inte vad jag ska tycka då, för han var ju fin innan han gick ut...
Men aa, ska chilla i skogen med honom i morrn och sen ha Freja tisdag-fredag. Jättemysigt att ha henne så länge i rad, har ett minischema inbokat för vad vi skall hitta på ¨)


Hade!

Kram Amanda
 
I don't want to waste another day,
stuck in the shadow of my mistakes

- Så ironiskt, spelades precis efter att jag ridit, nästan lite komiskt.


» Mary

Amanda, jag vet att det säkert känns jävligt tungt just nu men jag är SÄKER på att det kommer lösa sig för både dig& Zätan snart. Jag vet precis hur du känner dig men det enda botemedlet när det går dåligt är tyvärr att tävla igen och igen och igen, hur jobbigt och tråkigt det än kan kännas. Du får även tänka på att Z inte gjort mycket alls innan och är ung, vilket gör att nedgångarna säkert kommer vara både fler och jobbigare. Men det är motgångarna som gör att man sedan uppskattar framgångarna så mycket mer :) Egentligen vill jag bara säga: GE INTE UPP! Du är duktig och jag vet hur jävla glad man är för allt slit sen när man står där och har fått sin rosett, då tänker man inte på hur jobbig resan dit har varit!

2010-05-11 // 19:03:51

hej du!

tänkte bara säga, lite random sådär, att jag vet vad låten från det dära speletsom går i klassrummet heter nu. sök på youtube på ALWAYS ERASURE och ta den första.

typ Största säämst. "artisten", låten och hela videon är typ gaay :P

hahah, den blir ju mkt bättre också av att killarna sitter och sjunger med i lite halv falsett oxå xD

BARA OM DU VILLE VETA SÅDÄR ;D

2010-05-11 // 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback