» I may not bee the worst or the best

Jag är så glad idag! Spenderade dagen på Stadium Arena idag efter en fet sovmorgon och hade idrottsdag = kanoners ¨)
Stötte 7.30 i kula, sprang 400 på 1.25, sprang 60 på 9.96x2, hoppade 3.75 som längst och hoppade 1.25 som högst *stolt*. Har aldrig varit nån stjärna på höjdhopp, snarare tvärtom, men idag sattes personligt rekord, mm :D
Sen åkte jag självklart till stallet, och där premiärbetades det med de finaste hästarna i hela stallet. Så mysigt, knappt något annat ger mig mer sommarkänslor än att stå med dem och beta ¨) Ska dessutom tugga i mig en mycket fresch sallad till middag sen, mums! Sommarsommarsommar...

Här ska det egentligen finnas ett par mycket tjusiga mobilbilder från idag, men är för trög för att fatta hur man lägger in bilderna i datan och orkar inte vänta tills senare på hjälp. Men så är det att vara efter ;)

I kväll har jag ett speckat schema. Måste plugga SO, leka med knoll och tott, lovat Sanna att måla naglarna (?!) och skulle vilja baka något ur min nya Leila Lindholm bok - one more slice, uppföljaren till a piece of cake, som för närvarande ligger i min byrå i tryggt förvar :) 
    
Skulle även vilja vara lite nostalgisk och titta på Top Model, har typ inte gjort det sen jag var tretton eller nåt.
Men har en plan, tajmad och klar in i minsta detalj: Kan ha marsvinen uppe samtidigt som jag ser på TV, och om jag bakar något som ska jäsa så kan jag plugga under tiden, naglarna är inte superviktiga om jag säger så :P
Får se hur allt ter sig...

Hade!

Kram Amanda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback