» Got me ten feet of the ground

Mitt finger gör ont. Bultar och är varm som tusan. Ett grymt bevis på att marsvinständer är asavassa! Det var ju inte hennes mening att bita mig, men ont som tusan gjorde det i alla fall och jag hade fler blodådror i fingret än jag trodde kan jag säga ;)
Var hos Freja tidigare och red dressyr i ridhuset. Kom dit med noll förhoppningar om resultat eftersom hon varit jätteskumm igår när Lotta red henne. Men blev glatt överraskad! Hon fann sig direkt i att sänka nacken och började inte krångla förrns jag jobbat ett tag och började ställa högre krav, men det löste sig det också. Sjukt kul när det blir sådär, från noll till hundra liksom ¨)



Nu ska jag försöka övertala min för dagen sega dator att jobba lite med ett SOarbete som ska in på fredag, får se om vi lyckas...
Senare sen blire långpromenix i skogen med J och Tamaran, får väl se om vi hittar orm den här gången också :0)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback