» Working for the man every night and day

Idag är jag duktig. Pluggar som ett as för att få lite ledigt i morrn och nästa vecka. Bra gjort av mig faktiskt! ¨) Annat bra är att jag har tränat idag, vattenjympa med mamma och her crasy friend. Var jobbigare än jag trodde och är rätt nöjd faktiskt, men det var lite problem med att flyta för min del ibland ^^
Och tredje bra är att mina boys väntar i stallet varje dag. Men jag är bajstrött på all denna vinterpäls som ska bort nu, och då menar jag NU för min del. Funderade på om man kunde blåsa av dem med en lövblås eller nåt för att få bort allt på en gång i stället för att skrapa, och skrapa, och skrapa tills midsommar typ. Jag diggar det inte :)

Dagens topp var att baka vaniljbullar på HK idag. Har sett fram emot det sen Madde sa att de stod på tur (svullit, I Know!) Men har bara ätit en faktiskt, sen kände jag mig som en svullis och då fick det räcka, men gott vare :D

Himmer ite med mer idag (kolla, nu får jag dyslexi av överansträngningen också =D )pga kära skolhelvetet, men vad göra va?

Hade!

Kram Amanda

I stared because their faces, so different, so similar,
were all devastatingly, inhumanly beautiful.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback