» I feel good, I know that I would now ¨)

Sitter vid datorn (obvious). Har stallkläder på mig, skitigt hår, svarta händer, smuts under naglarna, och är lite halvofräsch sen Cissiträningen förut. Men that's me, take it or leave it, för jag trivs så och är galet nöjd för tillfället!
Helgen har varit kanoners! Först kväll med T i fredags, mycket välbehövligt, och promenad på lördagen, sjukt intressant promenix det där för den delen ¨)
Sen kväll med HEJ i går. Mycket välbehövligt det med ") Lite skumt att lyckas pricka in två kompiskvällar eller vad man säger, i rad på samma helg när man som mest behöver det, men det var kanska ödet ^^
Cissiträningen bjöd på kulig hoppning idag. Gick förvånadsvärt bra och det kommer jag att leva länge på. Speciellt skönt att vara av med mitt fjanteri, då är det bara att rida och ta allt som det kommer istället för att försöka fixa och dona tills det går skit istället, bra där!
I morrn ska jag cykla som en dåre från skolan till stallet för att dressyrträna med L8, hoppas på samma resultat där :)
Men lycka till att hinna säger jag bara, har min hatlärare, tror inte att hon gillar mig heller för den delen, som ALDRIG slutar en minut tudigare än vad schemat säger, snarare senare i så fall, kulkul! Menmen, håll tummarna för det bästa.
Känner mig lite duktigt också eftersom jag har smörjt en massa i helgen, i och för sig min plikt men det ska finnas tid fört också, så lite cred skadar inte, inte alls faktiskt!
Årsmötet idag var ju lite nice också, E och jag försökte faktiskt hinna, lite i alla fall, men när vi kom upp var det slut! Lite snopet sådär men Oj vad synd, haha ^^

I morrn ser jag fram emot att testa Linneas KI, hoppas på ett niceigt pass så man kan variera sig lite, skulle ju inte skada liksom, men har typ hört motsatsen. Fast man ska ju inte dömma någon på förhand, har jag hört ")

Lite pics för att sammanfatta helgen:
 





♥♥♥

Hade!

Kram Amanda

″Don't be afraid to take part of my happines,
it's because of you  ″



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback