» Tic Tic Toc, Tic Toc is the sound of my voice

Känns som om min tankeverksamhet är slut nu. Datorn har varit igång och jobbat med mig sedan kvart över fyra med bara ett kort middagsstopp.
Men nu är det över, äntligen är jag klar med min ökända Mega HKinlämning. Så galet skönt! Är för trött för att beskriva´n nu, kommer någon annan gång. Men det är så galet skönt asså! Nöjd blev jag också så det är ju ett plus ¨)
Kort update:
L8träningen gick mycket bra, stora förhoppningar för söndag ")
Linneas Ki= Helt OK pass, lite tråkigt stundtals men ändå. Och hör & häpna: Linnea log mot mig under passet, flera gånger till och med, Trodde att hon hatade oss i HEJA, men hon kanske var sjuk eller trött från vasaloppsspinningen eller nåt...  :D



Hade!

Kram Amanda

Zzzz...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback