» Smile in the sky

Tjosan!
Måste säga att denna helg har varit bland de mysigaste i mitt liv tror jag.
Pappa och bror har varit och är fortfarande i Liverpool så det har varit helt killfritt sen i fredags ¨)
Det firade jag och mamma med att först åka till Grand Hotel och bada bubbelpool i fredags, något som jag aldrig har gjort innan dess, och det var kanonmysigt! Svettades dock som en gris för det var så varmt, men det var tydligen bara bra :) Efter det var jag helt sladdrig i kroppen när jag och Zäta tog oss en L8träning. Gick inte så bra men övningen var lite svår för oss, och nej, det är inte bara något jag skyller på ")
Sen i lördags bar det av till Sveriges huvudstad med buss vid 07.10, snark. Men det var det lätt värt! Känns lite som att uttrycket shopaholics stämmer in på mamma och mig efter den dagen ^^
 Det inhandlades:
# Tre stycken T-shirts
# En skjorta
# En kofta
# En typ "lång tröja"
# Två par vårskor
Som sagt-shopaholic. Tur vare dock att mamma handlade en del också, annars hade det inte vart lika kul xD
Igår hände inget jättespeciellt. Var förresten och handlade på en askul affär som jag intetänker avslöja vilekn det var, inte bra för mitt "rykte" HAHA! Men jag blev inte besviken på innehållet ^^

Idag hare varit skitskola och sen till stallet och rida Zäta igen. Gick inte så bra om jag ska vara ärlig. Typ samma som igår, stel, stark och tjafsig. Men men, får hoppas att det bara är en dålig period.

Hade !

Kram Amanda  :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback