» Life in plastic is fantastic

Dagarna rullar på som vanligt. Skola, stall, plugg, träna sova. Tråkig rutin, tråkig rutin ! Vill ersätta skola med kompisar och plugg med kompisar, träning, och hästar, och så är det. Kan man göra det? ¨)
Känns liksom som om jag inte hinner med det jag vill. Eller hinner gör jag ju, men inte i lugn och ro för det mesta.
Och grejer hemma får alltid vänta till helgen och hur kul är det liksom?
Jävla skolhelvete.
Ta nästa vecka som exempel. Då har vi SPläxa, Major HKinlämning, 2 NOprov (2 liksom ?!) och troligtvis ENGläxa också, kul! Och allt detta ska hinnas med på fem dagar. Lycka till.
Dessutom känner jag att jag behöver hinna med en HEJAkväll och en Tkväll snart,det har extremt hög prioritet för mig och jag börjar få lite abstinens nu tror jag ")

Idag gillar jag små barn :)
Efter lunchen hade jag och E våran jympalektion för de små fyrorna. Är riktigt nöjd faktiskt. De lyssnade på oss och kämpade bra så det gick över förväntan. Bra omdömen från läraren skadade ju inte heller ^^
Det var nog dagens topp!

Nu ska det tränas lite på station, sommaren närmar sig!


Hade!

Kram Amanda

Imagination, life is your creation



jag smsade dig förut, men du har inte svarat :P

2010-03-04 // 21:20:30

oj, fel mail adress :P<3

2010-03-04 // 21:20:49

Bästa med dig! <3

2010-03-06 // 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback