» I don't feel like dancing with you

Fick en glad överraskning förut idag. En två vänner förklarade för mig att det var våffeldagen idag. Det hade jag ingen aning om och som våffelnörd gjorde detta mig till en glad flicka :) Så det blev till att grädda några när jag kom hem från Friskis, hela familjen har precis tuggat i sig två stycken var med hallonsylt och grädde, yummy!
Känner mig lite trög för att jag inte visste, misstänkte inte ens något när killarna i klassen nöjt berättade att det såldes våflor i cafeterian. Skumt.
Friskis blev däremot en besvikelse, J & jag såg fram emot att testa medel vid fem men istället blev det ett inhoppande BASpass. Kanonkul! Men vi körde lite extra hårt och med tanke på att vi hade gympa med slavdrivar/boxnings Hitler idag har jag nog tränat som ungefär ett riktigt medelpass hoppas jag ^^

Tror att jag ska ta mig ett Ponnyakuten-maraton nu eftersom vi inte har några läxor och jag inte har nåt bättre för mig. Har typ inte sett sen vecka 8 så det finn en del att ta igen ¨)


J och jag kan bilda en
våffelnördsklubb tycker jag, så galet gott xD

Hade!

Kram Amanda

Ibland vill jag vara som ett marsvin,
Ha möjligheten att krypa ihop i en
tjocktröja och sova när allt blir jobbigt,
Och vara söt fast man är tjock... ^^


Våfflor! :D

2010-03-26 // 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback