» What's the reason if there isn't any?

Idag har jag en lågdag. Jobbet var väl okej och grattis till E.on som fyller tio år och bjöd på tårta! :) Och grattis till mig som typ bröt ihop inombords förut i stallet totalt utan anledning, bara sådär. Kändes som om jag skulle gå sönder ett tag och började nästan gråta, men vet verkligen inte varför, inte ens en susning-vilket är lite konstigt.
Började i alla fall dagen med att försova/somna om en halvtimme efter att klockan ringt, men hann gjorde jag ju lungt ändå så det var bara skönt :) Sen jobba hela fina dagen lång och sen en kortis till stallet, gud va jag avgudar att de stänger klockan fem när jag slutar vid fyra nere vid hamnen, gud sååå underbart!
Hem sen i alla fall och åt jordgubbar som var mums. Känns inte som sommarlov när jag är instängd hela dagarna men när jag kommer hem gör det faktiskt det. Speciellt eftersom vi redan varit vid betet en gång i år trots att våra hästar inte släpps än, men Tamara och "fölisarna", som inte är så små längre skulle kollas till igår så jag och H följde med J dit. Keligare hästar får man ju leta efter om jag säger så!



Ska i alla fall se Greys med T nu ikväll, säsongavslutning (fast det har jag trott att det har varit i typ tre veckor)  och det är ruggigt spännande kan jag säga!

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback