» They say hello, they say hola, they say bonjour

Sugit uppdatering jag vet, men hinner inte när jag både jobbar och går kurs och så är det...
Jaha, dressyrkursen tog slut igår så nu är det ledigt på kvällarna några dar fram tills hoppkursen börjar på typ söndag, eller måndag. Härlig koll känner jag! :)
Har ju börjat jobba nu också dårå. Extremt kul att sitta och dokumentera kabelskåp i åtta timmar, not. Igår var det riktigt segt, hade ju i och för sig en datagenomgång på två timmar då också och så fick vi bara sitta och testjobba  vilket kändes helt onödigt. Därför var det lite lättare idag när jag och min medarbetare Ella jobba hela dagen på egen hand. Tar sån jäkla tid bara, jobbar ju som sagt åtta timmar och han med typ fjorton kabelskåp idag ¨/
Men jag antar att det kommer att ge sig när man lärt sig lite mer, är ju inte sådär överdrivet datakunnig om man säger så :P
I alla fall är det mycket som snurrar i huvet nu, träffar nya folk hela tiden-en våning/dag en så länge, och måste lära mig massa nya teknikprylar som inte vill som jag vill men det får som sagt ta sin tid.
Ella är i alla fall 18 och rolig. Hade en sjuk känsla av att hon höll på med hästar, hon såg ut som en hästmänniska, och i matsalen kändes det på nåt sätt som om hon var vegetarian (och då åt vi fisk så inte för den delen), och vad händer då? Jo hon är medryttare på en arab och äter inget som har en mamma eller pappa som tar hand om dem ett tag efter att de är födda. Nej vadå läskig feeling? :D
Skönt att komma överens och att ha nåt att prata om liksom, men måste säga att jag gillar inställningen: Idag till exempel bjöd service desk på glass vid två, och det såg hon fram emot hela dan :)

Jag bara snurrar känner jag, men får lite social abstinens av att sitta inne hela dagarna ^^


Kabelskåp, mucho intressanto!
Bara kablar och säkringar i ett virrvarr ¨)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback