» Sweaping the country

Okej, på J's order sitter jag nu här efter att ha haft suckig update i fyra dagar. Så förbered er på jordens längsta inlägg med nya bilder och allt vad hon pratade om, men ni måste inte läsa allt om ni inte vill, det måste bara J ^^ :

I torsdags var det ju födelsedagsfirande x2 vilket var mycket lyckat. Mormor fick en typ mysfilt som hon blev tokkär i och E får vänta på sin present till ett senare tillfälle, när vi har bestämt ett datum att fira henne på :P Men hon fick ju trots allt några hemgjorda bullar på morgonen :)
Bowlingen med klassen blev också bättre än väntat, mycket bättre faktisk :D

I fredags var jag ensam hemma eftersom familjen dragit till Västervik i förväg, sov därför hos E och hade mycket kul! Dressyrtränade även med Z, men det kommer i ett senare inlägg, typ i morrn.
I lördags sen då hade jag först Freja. Skrittade ut barbacka i en timme, till hennes förtret. Ganska kul att det på minuten gick dubbelt så fort att komma hem som att komma till Lundby som var vårt/mitt mål xD

Lundby fast i vintras...

Efter det åkte jag i alla fall hem för att packa och duscha och sen bar det av ner till stan för att helt ensam ta bussen till Västervik för att träffa kusinen. Stolt att jag lyckades att ta rätt buss både till stan och till Västervik, det var ju en fördel liksom ;) Väl framme vankades det middag hos mormor och morfar och sen åkte vi ut till kusinernas hus där vi också tillbringade natten. Hade det jättebra och vi måste lätt göra om'et igen snart!
På söndagen åkte vi hem igen efter en sovmorgon till tio (vet inte när jag sov så länge sist). Stannade på ett asgulligt ställe och åt lunch och fotade hönor :> Hittade även en badplats som lätt ska provas i sommar!
Åkte sen till stallet på eftermiddagen och gjorde ingenting, verkligen inte ett skit-mockade och lindade Pepsi åt H. Men det var rätt skönt det också, bara va liksom. Lyckades för den delen nörda slut på min engelskabok, bra jobbat där!

Och idag har vi varit i Linköping med klassen. Åkte först tåg till gamla Lkpg och sen buss in till nya. Lite handlat blev det också, some candy i Cloettaboden-dock till familjen, och ett fult bälte att ha till kjolen på avslutningsmiddagen i morrn. Tror inte att det blir så fult när de kommer tillsammans men det är ingen vacker syn ensamt alltså! ¨)

2

Var i stallet en sväng på eftermiddagen och gjorde typ inget igen. Mockade och hjälpte Karin att löshoppa Filur. Han är ju för söt asså!
Sen låtsades jag och J vara pigga så vi drog in till Friskis och tränade på Marie A's pass. Men jag måste säga att jag var skitduktig idag-kämpade järnet hela tiden och tog verkligen i :)

Med andra ord har jag under dessa fyra dagar farit med tåg, buss och cykel till en himla massa platser, men det har det också varit lätt värt!

Och nu sitter jag ju här då, trots att jag borde packa upp sen helgen, städa mitt bombnedslag till rum, bädda rent i sängen, och städa till marsvinen.















Men det gör inget för jag hämnas på J genom att låta Chilli och Molly äta på hennes Drakväktarbok, men bara lite, Mohahahaha!  ;)

Hade!

Kram Amanda

(Kanske inte blev jordens längsta, men hyfsat ändå :>)


Inte snällt :S

Fast det gör inget för jag tror inte jag ska läsa den nån mer gång så HA på dig själv!

2010-06-08 // 15:22:57

sv: Kul att du gillade det! :D

Hur ska du ta dig till skolan ikväll? :)<3

2010-06-09 // 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback