» Soaring, flying

Klockan är just nu 08.någonting och jag har varit på jobbet sen klockan sju och är hyfsat trött. Men att komma vid sju innebär att jag kan gå härifrån klockan halv fyra = mer tid i stallet, och det skadar ju inte ;)
Ska dessutom hinna med en födelsedagsfika ikväll eftersom pappa fyller 46 idag, Stort Grattis!

Igår efter hoppkursen svävade jag på små rosa moln hela kvällen, min häst hoppar igen. Eller han har väl aldrig direkt slutat hoppa helt, men det var inte långt ifrån känndes det som.
Men nu är vi på G igen och det är så asaskönt att han har fått tillbaka lusten! :D Gud, blir så himla glad bara! Får väl bara hoppas att vi har samma flyt idag eftersom lektionerna ska filmas, haha! Har väl i alla fall blivit av med mina fina tanthänder senn förra sommarn och det är väl alltid något :)

29

Haha han ser så tjock ut på bilderna...  :)

5

Snodde några två bilder från fotoproffset H, som tack lite reklam-
www.hillevihassler.webs.com  :)



Hade!

Kram Amanda


sv: tackar snälla du! :D <3

2010-06-22 // 16:05:54

sv: tack så mycket! Hihi ja det var lite roligt det där med hjärtat! :D<3

2010-06-23 // 12:34:11
» sara

Fin blogg du har :) hoppas du får en toppenkväll ! <3

2010-06-23 // 17:16:39

haha, superpoffs :D nat!

2010-06-24 // 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback