» Sick of lying down

Känner att jag var alldeles för upptagen med Keyboy igår så jag glömde helt bort allt annat. Men ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket av skoldagen utan Keyboy heller, så den skiter vi i...
Men efter att vi slutat blev det en racersnabbis förbi stallet och bara mocka för sen bar det av till Irene för en haircut!
Mycket nöjd, tog typ inget på längden men desto mer på luggen. Bra delvis för att det är så jag vill ha det (i sommar ska håret bli långt, långt, långt) och för att det går att fixa mer till avslutningsfester, skolavslutningen och allt det där. Så det känns bra :)
Efter klippningen gjorde jag väl inget spec, stötte ihop med H på stan och åkte hem och vilade mina dampvärkande revben ¨/

Idag däremot har det varit soft. Bara städat och sett på film i skolan och slutat en timme tidigare :) Fick dessutom reda på att jag höjer mig från VG i No och Hk idag, Sjukt glad! :D så för närvarande ser slutbetygen ut såhär:
Sv: MVG
Eng: MVG
Sp: MVG
Hk: MVG
No: MVG
Tk: MVG
Mu: VG
Ma:VG
Bild: VG
Slöjd: VG
Id: VG

Har kanske missat nåt ämne, vet inte så noga. Är väl helt okej nöjd med dessa betyg, men hoppas på MVG i Idrott och slöjd också. Men man kan ju inte få allt, även om man vill :> Mormor kom hit idag också, fyller år i morrn så det blir till att fir
a både henne, E ocg gå på Hugos med klassen, får se om jag lyckas ;)

Nu ska jag ut och springa och inviga nya tightsen :)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback