» So is a beautiful voice

I mitt nästa liv, om det finns något sådant, ska jag bli en katt tror jag. Men inte vilken katt som helst, jag ska bli den nya versionen av J's katt. J och jag såg på ännu en film idag och trot eller ej men han låg faktiskt och sov, på min mage, i typ en och en halv timma! :) Den katten har blivit för gosig för sitt eget bästa tror jag, men softarstilen tar jag gärna! ;)

Förutom filmen har jag inte gjort något speciellt idag heller, förutom att vara med J för det är speciellt. Vi har ju i och för sig tränat på Linneas KI med E och varit lite duktiga. Ville från början typ provocera Linnea lite men kom fram till att det var en urusel ide så det gjorde jag inte.
Sen dess har jag packat inför Rhodos med ångest för att jag inte kan bestämma mig och smakat marabou passionfrukt. Den var äcklig, ät inte den! Packningen gick i och för sig ganska bra, är typ klar vilket är skönt! :)

I morrn ska jag fixa det sista, vilket innebär lite pyssel och en eventuell smärta, får se hur det går ;P Freja står också på schemat vilket är askul, för vi ska skutta lite i morrn och det har vi nog inte gjort sen senaste Jenny-träningen, alltså för typ två år sen eller nåt :P
Vill åka ut och fota lite mer vid betet också, men får se hur det blir med den saken, beror ju lite på vädret.



Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback