» Please, Carry on with that thing you do

Okej, korten på bordet, jag har nog tagit en så kallad bloggpaus i några dagar. Varför? För att jag inte har haft ett piss att berätta och för att det är skönt. Så enkelt är det! :)
Men för att göra en lång historia kort så var helgen på båten bra, badade och var med kussen och åkte runt på lite olika evenemang, typ Visfestival och Hädelöpdag.
Har också börjat jobba i stallet den här veckan. Mycket skoj, hittat två marsvin och resultatet kommer att bli great! ;)

I kväll/natt/imorgon och imorgon natt har jag huset för mig själv eftersom de övriga är i Västervik igen. Känner mig faktiskt ganska huslig när jag knatar runt och vattnar blommor åt grannarna, lagar mat, hämtar post och grejar. Ganska kul fsktiskt! ¨)
Är också glad för att jag följde med Lotta och Freja när de tränade för Susanne idag, alltid lär man sig något och det var minsann nyttigt att se Lotta rida den lilla bollen :)

Och här kommer en bekräftelse på min efterblivenhet i datorvärlden: Har skaffat Facebook, nu, arton år efter alla andra. Men så äre och så kommer det att vara, lite retard sådär :) Men det kan ju öppna en del dörrar...  ^^

Nu ska jag gå iväg härifrån och klippa lite marsvinsklor på de små odjuren <3

Hade!

Kram Amanda

Pris för dagen skämt: Hillevi Hassler
Vad säger de i Polen när de tvättar bilen?
-Jag tvättar på-lacken...  HAHAHA :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback