» Not a sinner nor a saint

Halloj!

Idag var jag duktig och tog mig i regnet till jobbet så att jag var här till halv sju. Lite ironiskt egentligen eftersom Maria föreslog att jag skulle börje en halvtimme tidigare några dagar för att ta igen min övertid, och jag bara - Never :)
Men nu gört jag i alla fall, men kan ju som sagt gå hem tre istället då och det ser jag fram emot. Bara lite mindre än två timmar kvar ... =)

Okej här kommer lite updates som jag känner att jag glömt bort:

Topp tre:

•Eclipse var nästan för bra! Lätt den bästa av de tre Twilightfilmerna som släppts hittills :)

•Hagagymnasiet, here I come! Är nog bland de lyckligare människorna i Norrköping just nu. Kom ju in på mitt förstahandsval! :D

•Andra dagen på sista jobbvecka idag, bara tre kvar sen ^^


Övrigt:


•Det var inte alls idag jag skulle till tandläkaren, utan i morrn. Härlig koll!

 

•Ringde H igår och frågade om vi skulle ses på kvällen, men det gick inte, för hon var i Kroatien!
Gud så sämst jag kände mig. visste ju att hon skulle åka dit men hade totalt förträngt att det var så pass tidigt på sommarn, trodde att det var i slutet. Gud vilken sugig kompis jag är ^^s


•Måste berömma Maria. Åkte ju med henne hem till stallet från betet, och det gick mycket bra, körde bara bra! :D

Idag då, ska vara med E när jag slutat. Vet inte hur länge sedan det var som vi va med varandra helt själva, så det blir nice ^)





Flummigt inlägg känner jag, lalala, men så är det. Vet inte ens vad jag vill säga, glöm att jag sa nåt xD



Hade!

Kram Amanda

 



1. jag har hittat en dator, dock finns inte sista tre bokstaverna i alfabetet, sa du vet ;)

2. du ar verkligen ingen sugig kompis :D

3. ja, eclipse ver GRYM !

4. nu ska jag snart sova

5. kul med springturen och din loverboy ;D

6. vi ses pa sondag, om du ar hemma och isafall vill jag aka och bada :)

7. KRAM OCH PUSS fran en ganska brun men mest rod beztiz ;D

2010-07-07 // 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback