» Money money money, must be funny

Idag inledde jag första dagen på sista jobbarveckan ( Iiiih!) med att vara på plats vid strax efter halv sju. Och det bästa var att jag knappt ens var trött. Eller frågan är om det egentligen var bra, betyder ju att jag vant mig vid att gå upp 05.35 varje morgon, men shit the same, snart över ;) Var sen riktigt inneffektiv hela dagen. Fast det var inte mitt fel att knappt några kabelskåp blev gjorda, vi hade faktiskt annat för oss idag. Och detta trots det faktum att jag jobbade över en halvtimma efter att jag slutat vilket betyder att jag är av med all övertid som jag drog på mig under betessläppet, yippie! :D Nu kan jag alltså gå hem vid härliga halv fyra varje dag utan att känna att jag borde stanna lite till, nice :)
Får eventuellt se om jag kommer vara där vid halv sju resten av veckan också, då kan jag ju gå hem vid tre istället! ^u^

Mamma och jag var på afron förut/nyss. Herre gud så tråkigt det var idag asså! Trodde att jag skulle smälla av ett tag, men det gjorde jag inte. Tog i stället i lite extra i finalen för att få allt överstökat typ :) Lite samma var det med springningen igår, gick dösegt och inga pållar syntes till, vilka tråkmånsar säger jag bara ;)
Dessutom lyckades jag vara lite lagom klantig på vägen hem. Av alla personer som man kan möta när man är svettig, röd i fejset och alldeles lagom flåsig, gissa vem jag möter! Jo Mr. X och hans crew! Gud så jäkla hemsk tajming :(
Men en av dem hälsade i allafall och själv tog jag initiativet att hälsa på Mr.X. Gick bättre än väntat. Han hälsade glatt tillbaka och bara: Kom igen då Amanda du ligger ju efter, öka (vilket jag gjorde) Nae skoja bara, va duktig du är! Och så värsta leendet på det. Gissa om jag blev glad eller?! ^^
Haha, gu så töntigt egentligen, men jag blev verkligen det, på nåt konstigt vis ;)

I morgon väntar jobbet och en sväng till tandis för att greja med tandställningen. Märks att tänderna har flyttat en del på sig när jag biter ihop, det går inte alltid så bra ¨)

Hade!

Kram Amanda


In the rich mans world ...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback