» I scream, you scream, everybody scream for ice cream

I morrn äre sista jobbardagen för den här sommaren, sen är jag leeeeeeedig :D Gudars så skön det ska bli, jag kan sova hur länge jag vill, jag kan vara uppe hur länge jag vill och göra precis vad jag vill. Och det är en del som är typ planerat så det blir nog kalasbra! ^^

Hade kul när jag var både med e och T. Med E knatade jag ut till betet och var där i över en timma och väntade på hästarna, fast det märkte vi inte förrns efteråt xD Detta resulterade i att jag missade Superfat vs Superskinny som jag sett fram emot. Men hallå, vilket är viktigast egentligen?! :)
Igår var jag och T först på steppen vid halv sex, efter det åkte vi hem och åt som vargar båda två. Sen kolla vi en rolig hemsida www.ffml.se , typ personer som failat totalt på olika sett, dökul! :) Sen gick vi till ICA och köpte glass. Blev sommarpremiär för mig och inveg med en Magnum Gold. Inte det lättaste att tugga hård choklad och glass samma dag som man varit och grejat med tandställningen och fått en extra sicksackgrej runt fästena. För första gången gjorde det faktist ont! Har fått fina sår på insidan av läppen också, men det gör inget. Tänderna blir ju fina och glass är gott så det kan jag leva med :)


Magnum Gold, var ärligt talat guldglittrig på utsidan :P


Var för den delen på Halvars idag. Markus på jobbet kom in till Ella och mig vid typ kvart över nio och bara: Hur låter det med en glass på Halvars typ tio? Vi vart ju inte lite förvånade men kul vare!
Det bästa var ändå när hon som stod i kassan skulle ge mig min glass; vet inte vad hon gjorde men hon lyckades tappa glassen rakt in i väggen med en duns och sen ner på golvet. Först log hon bara generat och gjorde en ny glass, men sen kunde jag inte hålla mig längre och började asgarva! Hon vart typ skitsur och det förstår jag, och jag är så elak men jag kunde verkligen inte hålla mig, såg så asroligt ut :D Made my day!

Powerwalkade med mamma ut till bete förut och idag såg vi alla hästarna, kunde till och med hälsa på Noak :)<3


Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback