» Full steam spacemachine

Jahopp, kom nyss hem ifrån Västervik efter att ha spenderat helgen där.
Var först halva dan på brors fotbollskupp igår vilket innebar samling för samåkning kvart i sju (!) på morgonen och sen resa till Valdemarsvik. Såg två matcher och följde sen med mormor, morfar och farmor till Vvik. ( Grattis till laget som till slut slutade som kupptvåa :D )
Käkade där lunch och badade och va sen med kusinerna resten av eftermiddagen+kvällen. Hade riktigt kul i stadsparken och på Hemköp vill jag lova! Och youtube kan ju innehålla en hel del roliga grajer också xD
Idag sov jag till typ tio vilket var skönt. Åt sen frukost efter ett morgondopp och efter det har jag bara stekt på bryggan och slappat i båten. Rätt tråkigt stundtals men det har väl nån nytta det med :) Fick ju till exempel använda en av mina nya bikinis, (bikini, bikinisar, vad säger man egentligen?) som jag och mamma inhandlade i fredags. Köpte även att par gladiatorsandaler (arton år efter alla andra), en tröja, och en skrubbgrej. Hade en jäkla tur med en av biki... vad man nu säger. Den ena hade jag redan sett tidigare och visste att jag ville ha, men den andra var jag inte säker på så jag lämnade den på Stadium för tillfället. Tror ni att den fanns kvar när vi kom tillbaka sen då? NOPE. Åkte därför i halv panik ut till Maxi och letade där, fanns ett exemplar kvar som jag snabbt norpade åt mig. Ah, ibland har man bra tur asså :)
 

Nu ska jag springa ut till bete och hälsa på de fina hästarna, om de syns till. Har inte varit där sen i torsdags när vi släppte dem så det blir kul att träffa dem igen om jag gör det :)

Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback