» Down by the countryside

Sommarens sista jobbvecka är nu slut vilket innebär mera klirr i kassan. Jag menar, lite mer än tolv tusen har ju inte skadat nån eller hur? ;)
Fast vi har haft det sjukt kul också :)

Var ute och kämpade med Freja förut. Fy fanken så stel men efter lite övertalning så funkade det ändå okej :) Fick också för sörsta gången åka på H's moppe. Hon skjutar mycket bra kan jag lova! :)

Nu ska jag slänga i mig mat och packa klart för klockan sju åker jag, H och J till J's land mellan tup Nykpg och Oxelösund tills på söndag, skojskoj!  Lätt att vi ska nörda grodspelet om det blir sugigt väder, och jag äääger på det ;)



Hade!

Kram Amanda

Pris för dagens skämt igår:
Hillevi Hassler

Pris för dagens skämt idag:
Me!  (
Råkade) ta en tidning på Claes Ohlsson som jag trodde var gratis. Det var den inte. Kostade 29kr. Antar att det är det som kallas snatteri ;P

 



Amanda snattarn shalalala

amanda snattarn shalalala

amanda snattarn shalalala

amanda snattarn shalalalala

nu orka jag inte mer.

2010-07-23 // 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback