» Digging in the dirt

Vilket himla skitväder det har gått och blivit nu såhär på sommarlovet. Ska det inte vara typ strålande sol och glass i stora lass eller något sånt? Mitt svar är Joo! :)

Men lite dåligt väder har man ju i och för sig aldrig dött av, om vi tänker i liten skala, och inte på tsunamis och shit, men i alla fall.
Helgen på J's land var awsome! Hade bajsväder men det hindrade minsann inte oss tre från att vara kreativa! Har spelat en himla massa spel, vilket innebär att jag har förlorat en himla massa också som vanligt (spelade inte grodspelet), gjort en dasskylt, sett på tv, sovit sjukt mycket och badat och grejat. Lätt fett att badet var bäst! Knatade nämligen ner till havet sent i går kväll iklädda endast badkläder och handduk i regnstorm och iskalla vindar. Vattnet var 16 grader varmt men flera dopp blev det ändå, och hehe, alla var väl inte fullt lagliga tror jag... :)
Ni är bara så bra tjejor!<3



Ska snart börja packa upp och greja plus att jag ska laga mat eftersom jag är ensam igen. Tror det får bli nåt med potatis idag, har i princip levt på pasta den här veckan ^^

Hade!

Kram Amanda


Du suger på spel och har varit kriminell x2 ?!

2010-07-25 // 17:40:54

Haha, I totally agree with J :)

2010-07-25 // 17:45:24

Haha, Yep akta dig när jag är på bitch humör ;) Nejdå ingen fara längre.

På fredag fyller nämligen pappa fyller 50 så vi ska ha öppet hus och kommer typ bli runt 45 personer. så vi har rätt mycket att styra med ;P



Förresten, har du tid att ses någon dag i veckan? Jag kan typ måndag - onsdag. Om du vill ses någon dag då? =D



Hugs n kisses ;)<3

2010-07-25 // 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback