» Cut it down to five floors

Jag måste börja med att fråga en sak som jag tänkt på och även testat aslänge; Varför känns det alltid som att man ska ramla ur en hängmatta om man ligger i en? Är inte meningen att man bara ska ligga där och relaxa och inte desperat försöka hålla sig kvar? :) Jag vet ju att jag inte ramlar av om jag inte lutar eller gungar jättemycket, men ändå... Fast det kanske är mig det är fel på? :P

Igår var jag lite effektivare än vad jag varit de senaste dagarna. Gick upp hyfsat för att greja lite och testa en ny sak, som inte funkade alls. Fan va sur jag blev dårå, sååå slösad tid :(
Vart dock på bättre humör när jag cyklade ut till älsklingarna på betet och fotade lite grann. Sjukt mysiga var de igår och en del bra bilder blev det nog också tror jag. Men viktigast var att jag kunde säga Hejdå eftersom vi åker i natt. 




Freja och jag hade roligt igår också. Jobbade med lite markarbete i ridhuset och sen skuttade vi lite som sagt. Och det är ju ingen tvekan om vad den lilla hästen tycker är roligast av hopp och dressyr kan jag ju säga! Så himla söt <3 :)




























Träffade J och E ett tag också, gissa vad vi gjorde; Såg på film igen! Eller glee, men ändå :P

Hade!

Kram Amanda

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback