» And you know I´ll be there

Inledde dagen med att fixa allmänt med datan och kameran, det behövdes nämligen. Eller inte datan, men kameran. Men nu tror jag i alla fall att jag är kapabel att ladda upp bilderna från systemen till datan alldeles själv, great! :)

Sen dess har jag vart med T och varit med Lotta när hon tränade hos Sofia idag igen.

T och jag slog på stort och bakade asdyra dumlekakor, som tyvärr blev misslyckade:( Men i och för sig gjorde det inte så mycket för de är fullt ätbara ändå ;P Såg på Mamma Mia också men det ägnades inte speciellt mycket av tiden till att titta på filmen direkt. Båda ville gärna se den men sen när vi väl gjorde det var vi inte ett dugg intresserade ;)

Frejson var duktig idag. Lotta red henne på hackamoret och det verkade hjälpa, trots vissa protester från en tjock ponny...
Var lite extra kul idag eftersom jag typ var hästskötare. Fixade allt med stall, mat, Freja och liknande och sen bar det av till Susanne i kvällssolen, inte helt fel :)



Bild från förra veckans träning. ¡Me gusta mi cámara mucho!



Hade!

Kram Amanda

 



send me the photos from our skolavslutning :D<3

2010-07-28 // 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback