» A real wild one

Alltså, att försöka äta en hel plusmeny på Donken var nog inte min och T;s brightaste ide verker det som såhär i efterhand. Fick inte i mig hela ens och mådde så illa ett tag efteråt, inte kul! Därför överlät jag de sista pommena till bror som inte blev ledsen så att säga ;) Det enda som är bra med plusmenyn är att man får ett supertufft CocaColaglas som trofé haha :P



Men vi har i alla fall haft askul de här två dagarna, och tältningen blev minsann av! Men den svettiga mannen på Mc Donalds tar nog ändå priset :)

Var lite träningsugen förut så jag bar in träningscykeln i vardagsrummet och satt och trampade framför Bröllopsduellen, som för den delen är så himla rolig! Detta resulterade i personligt rekord: En mil på 18,05 minuter :D Cyklade sammanlagt 1,5 mil på typ 23,04 eller nåt, kommer inte ihåg riktigt, men det är också rekord haha ^^ Även idag blev jag hyfsat svettig, nästan värre än på Friskis, rätt galet egentligen ¨)

I eftermiddag drar vi till Västervik för att vara lite på båten i helgen. Faktiskt inte helt fel när jag inte vart där knappt i sommar. Nu är det ju varmt i vattnet också, Bara man inte är där för ofta så går det :P

Hade!

Kram Amanda

PS: Skräckfilmen gick ju inte super direkt, såg mer av våran blåa kudde än av filmen tror jag, men det jag såg var kanon! ;P



I told ya! ;D<3

2010-07-16 // 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback