» You may not remember it

Idag har jag varit ganska duktig tycker jag. Gick upp vid sju (trots att vi hade ledig dag) och jobbade ifatt svenska på typ en och en halv timme, sen promenera till stallet och fixa där och hoppade lite med Zäta som var duktig. Trots att jag var dumb ass sometimes, tur att vi fick hjälp av H :)
Fixade sen resten och borsta och mysa med Noak och efter det promenera hem igen.
Hemma var det dags att äta mellis och sen duscha, för att kunna gå och handla till lite bak efter det. Fick bli en efterrätt till ikväll och en hemlis till lördagsfikat i morrn. Men den är god kan jag ju säga XD
I morrn är det ansvarsdag med H i kylan. Antar att jag får ha på mig termosar eller liknande för att inta frysa häcken av mig, vilket i och för sig inte skulle göra så mycket, :P



Tänk er en platt sån här fast med kokos :)


Såg förtsa avsnittet av Solsidan med familjen nyss och tyckte att det var ganska kul. Gillar Mia Skäringers karaktär rakt igenom!

Hade!

Kram Amanda

Du är sjuk, du kanske inte kommer ihåg det just nu,
men det gör ingenting.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback