» The icecube isn't lonely anymore

Jag slipper käkoperationen som jag skrev om tidigare!
Tandläkar-Margareta på Druvan lyckades få med mina munbilder på nåt slags möte inna jul med alla käkkirurger och de tyckte att det var onödigt att bryta sönder käken, och sätter därför en tandställning i stället, YEEES! :) Vill inte låta skrytig men det var ungefär vad jag tyckte hela tiden. Skit samma om käken är för liten, bara tänderna blir lite rakare liksom, därför var det xtra skönt att käkkirurgerna höll med!
Så i februari smäller det, kan knappt vänta :D

Var hos "vanliga" tandläkarn idag också och det gick bra no håls. Fick dock kuta som ett as för att hinna med bussen efter att jag ätit lunch på HC, sprang så snabbt att jag sprang jämnsides med bussen, lite coolt faktiskt XD

Hade matteprov sen som typ gick åt helvete, nae inte så dåligt men inte bra iaf. KUL!

Ska på yoga nu med J och mamma.

Hade!

Kram Amanda
 


heja tandställning! ;D

var matteprovet svårt elr!?

(för en gångs skull isåfall :P)

2010-01-19 // 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback