» Me like Italia

Hopp hopp!

Tränade för första gången på lördagsmedel i dag med E, och jag måste säga att det inte funkade så bra. Var så sjukt seg i kroppen att jag inte ens kunde tvinga mig själv att typ lyfta benen lite högre eller springa lite snabbare, TRIST!
Men men, lite tränat blev det ju i alla fall vilket var bra, eftersom det sen blev lördagsfika i stallet där H hade bakat äppelknyten, och nu snart glasskväll med mamma, mycket gott båda delarna! :)

Var också ute i Ingelsta förut för att titta på skor, men hittade inga som var bra. Felet är att jag vet alldeles för väl vad jag vill ha för slags skor men hittar inga som passa beskrivningen :P Så det blev lite schampoo och liknande i stället.

Nu blir det smarr-middag med pappas egna Italia-pasta med typ samma egna Italiasås, mums!



Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback