» Take one step

Hej där hemma!
Sitter i våran stuga i Lndvallen nu och meningen är egentligenn att familjen ska se på tv tilsammans. Lyckas inte så bra, mamma fixsr, bror har dötråkigt och bara jävlas med alla, uppenbart att inte heller jag är så engagerad i 2 1/2 men, och den enda som tittar är pappa :)
Resan hit gick rätt bra. Sov typ halva vägen så för mig blev det bara tre timmars bilåkning, om man kan se det så. Stannade heller inte för att äta lunch eller något sådant så på det sparade vi ju typ en timma,nice.
Är extra glad att jag sov så mycket eftersom min kära lillebror har varit på något slags pms-humör hela dagen och bara varit allmänt jävlig hela tiden. Då är det ju lagom kul att sitta i en fullastad bil! Speciellt när man får höra sånt som jävla fetto, jävla cp mm. Men jag får minsann inte säga något tillbaka för då får han ett megautbrott och plötsligt är allt mitt fel. Någon som känner igen det fenomenet?

Idag har det inte hunnit bli någon skidåkning, i stället har vi gjort stugan hemtrevlig och handlat och sådär, dessutom är det 22 minus här och då känns det inte superlockande att ta sig upp i backarna på kvällsskidsåkningen, det får bli i morrn i stället :)

Kanske ett totalt ointressant inlägg men du läste det ju ändå, right? =)

Hade! och ni som kan får gärna hälsa mina hästar från mig! ^^

Kram Amanda
(datorn sammabetade inte så jag kunde tyvärr inte få med någon bild :D)

-Iknow what you are,
-Say it, out loud!
-Vampire...


Wiiiiiiiieeeeee!

VAMPIREEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Mmmm... I love! <3

2010-02-22 // 12:40:46

I know what you are Amanda!..



Bra då kan vi hålla kontakten! :D

Kram <3 :D

2010-02-22 // 21:12:22

I'm not SIXTEE I'm SIXTEEEEEEEEN :D

And it's one year left until I becomes 17 FOREVER!! Mohhahahaha, and than I will have Robert Pattinson in my arms! :D

2010-02-22 // 21:52:08

Vad kul ni verkar ha :P

Men du ska veta att ni är lyckligt lottade som bara har -22 för vi hade faktiskt -23 imorse, haha xD

2010-02-22 // 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback