» I will show you how

Nu är alla mina prylar packade och klara inför avfärden till Lindvallen i morrn. Kändes ju lite sådär när jag kom hem tidigare idag och insåg att inget alls var packat och att vi åker i morrn, men problemet löstes på knappt en halvtimma så det var ingen big deal egentligen :)
Annat som har fixats inför i morrn är lite handling, städning, och lämnat marsvinen på Arken. Måste säga att det kändes helt okej, de fick liksom värsta lyxburen så de lär ju inte få det trångt i alla fall.
Däremot var det jobbigt att åka ifrån stallet i morse. Hästarna gick lektion så  det blev inget Hejdå till dem, men försökte att bunkra upp med torv och rena krubbor och liknande så jag hoppas att de överlever ;) Noak har ju tur som har lilla M som tar så bra hand om honom och ska vara där hela lovet, men Zäta kommer vara ensam :/
Men vem vet, när jag var i Lindvallen förra året smög sig ju en ny fadder in på Noak (M), så det kanske blir likadant den här gången fast med Zäta, Hoppas INTE! ^^ Blev lite sådär halvchockad när J ringde/messade och avslöjade nyheten :)

L8 träningen igår gick faktiskt ganska bra. Hon inledde med att säga att vi i slutet skulle träna på enkla byten, och både jag och L tänkte något i stil med "Jo du, visst" men Zäta överträffade faktiskt mina förväntningar och kunde gå direkt från galopp till skritt och var riktigt kort och fin, Mys!<3 Känns kul när en träning flyter helt okej och sedan avslutas på ett bra sett :)

I kväll eller typ nu måste jag tyvärr ta mig i kragen och jobba på den ökända HKinlämningen, har ingen lust så just nu känns det bara drygt, men vad gör man, jag har ju inget val egentligen =D

 H får en vaniljbulle som tack för hjälpen igår. Tusen tack! <3 :)

Hade!

Kram Amanda



hahaa, tack så mkt. den satt fint den ;D

2010-02-21 // 09:24:26

mm absolut, idag tvingade mamma ut oss igen. jag lovar att de bara jävlas med mig..

Usch och fy sånt gillar jag inte.



Har du med dig datorn till fjällen? :D<3

2010-02-21 // 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback