» The winner takes it all

Snälla svenska folket, hur tänker ni? Jag bara undrar, för hur många gånger skickas inte folkkära svenska artister till eurovision och hur dåligt går det inte då?
Jag kan tyvärr helt enkelt inte tycka att Ola är bra, sorry men så är det. Gillade däremot Salem starkt och även Pain of Salvation (osäker på om de hette så :P). Faktisk också Linda men hon åkte ju ut dårå.

Tränade för M idag med Zätus och blev helt okej nöjd. Skönt att ha en person med mycket kunskap att kunna få hjälp av, Tack så mycket! :D
Jobbade en hel del på att få igenom honom inför tävlingen i morrn, känns ju kul att rida mot MP,TJ,AC mfl. NOT, vet ju redan hur det kommer att gå när jag möter dem men jag får ta det som en kul grej, och rida för min och hestens skull :)

Ska mysa med knubbis nu, och ladda lite till inför i morrn!


Bebisar :)

Hade!

Kram Amanda 


sv: Jag är INTE söt på den bilden!

haha jag var också skit mätt efter kakan och alla chips haha :D<3

2010-02-07 // 11:30:30
» Pappa

Gick ju kanonbra idag - why worry? Kick ass!

2010-02-07 // 21:44:20

Jag vet, det tycker jag med XD

2010-02-09 // 07:09:09
» Mary

Salem var ju fet bäst! och tack så mycket :) det är bara att ni säger till när ni vill rida och sådär, jag finns tillgänglig ganska ofta som ni vet. bara kul att kunna hjälpa till lite granna :)

2010-02-11 // 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback