» Remeber my Name

Tjo där hemma!
Idag är jag galet nöjd med dagen,allt har flutit perfekt. Lagom sovmorgon och sen ut i backarna. Vädret var på familjens sida och bjöd på härligt solsken och inte för mycket kyla, bara 13 minus idag :) Åkningen gick kanon, kände mig grymt proffsig idag och tryckte på rejält nerför backarna och utmanade ödet genom att köra lite svart också, men det funkade det med! :) På eftermiddagen lekte jag och bror lite i off pistspåren och i hoppen och var grymt coola då också haha :D
Har varit och badat också, Sälen har ju satsat på ett typ badland med bowling, bio och grejer som vi testade idag. Ett stort plus! Badade ett par timmar och åkte rutschkana och grejer, det fanns en såndär när man åker i ringar, som var skitkul :), och en som hette Black Hole. Den senare hade ljuseffekter och var som ett långt rör, och hade varningen "Du kan förlora orienteringen" skriven ovanför starten. Grymt! tänkte jag och sprang till kön, stod där typ en kvart (!) och sen var det min tur. Men den rutschkanan var så sjukt ovärd att vänta på! Gick i snigelfart trots att man låg på rygg och ljuseffekten var bara blinkande lampor, jättekul!  
Men min personliga favorit var en utomhusbassäng. Häftigt att kunna simma ut från själva anläggningen till en bassäng mitt i snön och 13 minus, jättemysigt! =)
Men omklädningsrummen var de stördaste jag någonsin sett, både män och kvinnor var i samma rum, med avdelningar visserligen, men de var fullt genomsynliga. Tänk dig en rektangel som är delad i tre delar, den ena för kvinnor, den andra för män, och den tredje för mix! Och sedan bara typ tygskärmar med mellanrum som vägg mellan de olika delarna, helt sjukt! Turligt att det fanns bås att byta om i...  ;D

Fotade lite med systemkameran på frusna ögonfransar idag, gick faktiskt att komma riktigt nära med macron så jag hoppas att bilderna blir bra även på datorn sen när jag kommer hem !

Antal vurpor idag: 0
Total vurpkvot: 0
(ingen klantkaka än, haha ^^)


Bild från förra året men snön är
fin och det var den idag med ^^

Hade!

Kram Amanda

How hard did you hit your head?


Så bra att du fortfarande har det bra Amanda!

Du får hälsa familjen från mig och åka lite åt mig med! :)



ps. Love that quot!

Puss&Kram Skumbanan! :D<3

2010-02-24 // 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback