» Out of my head, out of my mind

Hur mycket är det möjligt att hata vissa personer? Låt mig säga såhär, E och jag hade seriösa planer på att ta med oss varsit dressyrspö till skolan i morrn och rappa upp vissa personer tills de tjöt, så mycket kan jag hata vissa. De inser helt enkelt inte var gränsen för hur långt man kan gå är dragen, och idag gick de way over it!

I alla fall. Dagen idag har varit ganska chill förutom idioterna då, jobbade bra i skolan och fick på så sätt undan båda matten och NO:n, såg på TVshop på hemkunskapen ^^, och skrev massor på min lilla älsklingsnovell jag håller på med i svenskan. Är nog faktiskt det bästa jag någonsin skrivit hittils!

Startade upp med vårens nationella prov i tisdags och först ut var läsförståelse i svenskan. Tror att det gick helt okej i alla fall och i morrn är det två timmar och fyrtio minuters uppsats som gäller, Suck! Men kommer man bara på nåt bra att skriva om så brukar det lösa sig av sig självt. :)

För den delen så gick tävlingen i söndags helt okej den med, Prick var kanonpigg och trippade fram i hundranittio men vi lyckades ända skrapa ihop 60.69 % och 176 p i första klassen vilket ledde till en clear round, och 58.28 % och 169 p i andra. :)



Hade!

Kram Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback