» Hello, Handsome!

Jag gjorde framsteg i går på "Vildanden"!
Mr X satt bakom mig och skrattade något kopiöst hela tiden (fattade inte varför) så jag vände mig om och tittade på honom flera gånger och upptäckte att han skrattade så han tjöt! Kunde inte hålla mig då utan började också garva, sen kunde jag ju inte sluta heller när det satt en gubbe framför mig som var halvflintis, men försökte dölja det med hjälp av en överkammad tofs av vitt hår (han lyckades inte!) och någon som nös en bit bakom mig. Nysningen blev liksom droppen förmig och då var jag tvungen att hålla förmunnen med båda händerna för att inte AS-garva!
Till på köpet fanns det en grymtande tant på raden en bit bort som A och jag skrattade gott åt i pausen :)
I alla fall, i pausen sen letade jag efter Mr X för att fråga honom vad han skrattade åt, men hittade honom inte.
Därför tog jag min chans och frågade honom på väg in i salongen igen efter pausen, (!)
Frågade dårå vad han skrattat åt och fick ett leende och en huvudskakning tillbaks, men det var nog för mig kan jag säga.
Så om man får vara lite osvensk och säga att man faktiskt är nöjd med sig själv så gör jag det nu- Jag är nöjd med mig själv för att jag pratade med honom, på eget initiativ och utan egentlig anledning!
Rätt så töntigt men det är som sagt ett framsteg och därför ett steg på vägen :) 



Nu tänkte jag mysa med min knubba och sedan dra upp till stallet. Skulle egentligen behöva jobba på HKinlämningen med den här kvällen är dedicated till min prick <3 Skolan får vänta XD

Hade !

Kram Amanda


Haha det är bra Amanda kämpa på ;)<3

2010-02-19 // 17:22:33

vi skulle till farmor ja, och sen gick vi hem och kom nyss hem. Jag och pappa är INTE kompisar. Jag är kall som in i helvete, och blöt också tack vare pappa. Vi gick hem i snöoväder hela vägen från stan. Som sagt jag och pappa är inte kompisar eller kompisar, jag är arg på honom och pratar inte med honom, och han är väl arg på mig med antar jag men jag bryr mig inte..

Kram! <3

2010-02-20 // 15:10:29

Åh tack! :)<3

2010-02-20 // 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback