» We can't succes with everything

Så sant så sant! Här stod jag och hade precis bakat klart H's mammas supergräddkola och upptäcker att det inte blev någon gräddkola. Glömde att ha i grädden!? Hur jäkla trög får man bli? Den stod liksom på köksbordet bakom ryggen på mig och ändå så missar jag den! Tur att mamma är snäll och handlar mer ingredienser sen på väg hem från stallet så att jag kan baka en sats till! Tror i och för sig att den första blev goodie den med men den här gången ska det bli rätt ! :)

Idag har varit en bra dag, en dag med flyt :)
Först klaffar bussen och spårvagnen perfekt i morse utan att jag och H behövde springa (något vi alltid gör) och vi fick till och med sitta ner! Ibland blir man glad för småsaker ;)
Skolan var ganska chill också. Spanskan var helt okej, samhällen var mucho nice eftersom vi jobbade utan lärare = hejhej chill ;) Mentorstiden och matten var bra och sen bara provgenomgång efter lunch. Pratade dessutom lite med mr mentor om mitt matteprov från igår som jag hade paniiik på och nu känns det bättre :)

Nu ska jag äta pyttipanna och sen vara med T, för jag har inget att plugga! (y) :D

Hade!

Kram Amanda


Bamse-Vargen som var typ maskot på Cypern 08.
Lite random sådär, men han är ju sååå söt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback