» Tell me, why waste another day?

Rättelse angående den första kolan jag gjorde i torsdags: den gick inte att äta. Jnivu längre den fick ligga  desto hårdare blev den, och tillslut kunde jag inte ens få loss den från tallriken! Fick stå med tallriken under skållhett vatten och skära loss kolan med kniv... Nu har jag i alla fall lärt mig att inte göra gräddkola utan grädde! ;)

Igår var det ansvarsdag som gällde och det gick väl bra antar jag. Lite mycket att göra ibland men så kan det va. Red ut med Maria och Måns på morgonen och det var mysigt i snöfallet :)
Upptäckte att diket på breddik kan vara fett läskigt när det inte ser ut som vanligt så det tog ett tag att komma över... Men med lite list så gick det till slut! Släppte dem på sjukhus på vägen hem och det var nog dagens höjdpunkt, även om i inte såg ett skit för all snö :) 

Nu ska jag snart upp till stallet och julstäda inför julpyntningen och sen pynta då ;) Lite Göteborgsmöte och träning inför cirkusen blir det också och sen stanna kvar och kvällsfodra, lika med lång dag idag också ^^ 

Hade!

Kram Amanda


Får bli en bild på dessa fina grabbar, bara för att det var så länge sedan jag la upp en bild på dem ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback