» Some weeks are just sipmly worse than others

Sitter och tuggar på årets första skumtomte och det är sååå gott! :) En av de bästa sakerna med julen är att det säljs skumtomtar, eller Juleskum kanske de heter. Allra bäst är de efter att de är värmda i mikron ^^

Säger förlåt för kass uppdatering men den här veckan har verkligen varit en helvetesvecka! Gjorde det sista samhällsprovet idag och är så himla glad över att vara av med dem!
Det som vi skrev igår (demokrati+riksdag/regering) gick nog lite sådär. Hade ingen jättekoll på alla frågor men jag har pluggat så mycket jag kunnat. Dagens gick nog bättre... Skulle skriva om ideologier+vår egen människosyn och vilken ideologi vi tyckte vi tillhörde, säger bara Liberalism! ;) 
Nae, men det här provet var mycket bättre eftersom vi fick skriva mer om vad vi tycker och inte om hur det bara är i verkligheten. Passade mig alldeles utmärkt då jag inte kunde ideologierna så bra alls på djupet :)

Underbart skönt att åka upp till stallet sen och rida ut i snön och busa :D H följde med på Poppe så vi var ute i lite mer en än timma. Stört skönt att bara slappna av helt och fullt efter en bajsvecka! Att rejsa i snön hjälpte  perfekt :)

Nu ska jag bara redigera min engelskauppsats och mejla den till en lärare som kallar sig Pippilotta och sen är jag pluggfri för i kväll, så gööött! :)

Hade!

Kram Amanda


Ääälskart!... :)


nepp ingenting! kanske för att jag beställde från discshop! :D



Kraaaaaaaam!

2010-12-03 // 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback