» I've reached the goal!

Äääntligen jullov! :D Inte helt fel det kan jag säga, ska bara chilla och leva livet i tre veckor har jag tänkt :)
Julavslutningen var väl ingen höjdare kanske men det hör ju ändå till på nåt vis, plus att den inte direkt var valfri vi var ju liksom tvugna att vara där ;)

Idag hade vi ju våran avslutningshoppning för lektions-och privatryttare dårå, måste säga at det gick över förväntan! :) Allt flöt utan problem och roligt vare att vara banchef så jag är mycket nöjd, bra jobbat alla som hjälpte till! :)

Och i morrn äre julafton då.... Har inte haft sådär supermycket julkänsla direkt vilket suger aphårt, men det ordnar sig nog i morrn tror jag ¨) Allt julgodis som jag knåpat ihop till släkten är ju gott i alla fall och julklapparna är inslagna hihi :D

Nu ska jag bara fixa det sista och sen är det hopp i säng eftersom det bär av till stallet vid 06.55 i morrn,kan ju inte missa julaftonsmorgonen där ju! ;)

Hade!

Kram Amanda






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback