» I'm halfway there

Snaaaart så, bara ett naturprov kvar i morrn och en inlämning så är alla läxor förbi! :)
Måste säga att livet känns mycket bättre idag efter att ha klarat av både engelskaprovet och spanskaprovet! Fick 40/50 på engelskan och känner mig rätt nöjd faktiskt. Det jag hade fel på var liksom antingen bara liiite fel eller helt tokfel och då är det inte så mycket att göra åt saken ;) Spanskan får vi inte reda på förrns efter jul men den kändes rätt okej :)
Nåt som INTE är okej är att hela klassen får skolk för förra torsdagen och en massivhemuppgift eftersom vi inte var där?! Är det vårt fel att expeditionen säger att vi inte har lektion då eller, skulle inte tro det! Men bara att bita ihop och ta skiten antar jag...

Imorrn ska jag först till stallet och sen ska jag hem och julbaka :D det är då på tiden kan jag säga, men görkul ska det bli! =D

Rörigt inlägg men så kan det bli, känner mig lite rörig i hela huvudet tror jag, Nu ska jag och marsvinen göra min skolkuppgift! ;)

Hade!

Kram Amanda


Undrar om man kan säga att marsvinen åt upp ens läxa, de flesta av mina böcker har faktiskt fått lite midre hörn på sista tiden...
om jag vågade skulle jag testa någon gång! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback